Restaurantul Amaliei Bellantoni a devenit unul dintre cele mai cunoscute localuri din Capitală, iar profiturile pe care le încasează sunt uriașe. Cu toate acestea, unii clienți nu par a fi atât de încântați de ceea ce îi așteaptă, iar feedback-ul nu este unul îmbucurător deloc.
Amalia Bellantoni a devenit cunoscută publicului larg, odată cu participarea la show-ul culinar „Chefi la cuțite”, de la Antena 1. Blondina s-a făcut remarcată prin preparatele ei italienești învățate de la soțul său, Domenico Bellantoni, care este sicilian, dar și bucătar. Amândoi se ocupă de restaurantul familiei, un restaurant cu specific silician, situat în București, în zona Piața Iancului. Domenico este bucătarul chef al locaţiei, iar Amalia se ocupă de partea administrativă.
Restaurantul a devenit unul cunoscut în Capitală, iar clienții trec pragul zilnic, într-un număr mare. Cu toate acestea, nu toți cei care au mâncat de la restaurantul Amaliei Bellantoni sunt mulțumiți. Recenziile și feedback-urile lăsate de clienți pe internet nu sunt deloc pozitive.
CITEȘTE ȘI: Amalia Bellantoni are probleme cu legea! Vedeta s-a ales cu dosar penal, după ce și-ar fi bătut un vecin
Atât pe Google, cât și pe pagina de Facebook a localului, clienții au lăsat mai multe recenzii. Cele mai multe dintre ele însă, nu sunt deloc promițătoare. Unii dintre clienți se declară nemulțumiți de preparate, dar și de prețurile sau lipsurile din cadrul restaurantului.
„Cea mai nașpa experiență… Un meniu de 100 de pagini, tradus în 10 limbi, asa că cei care n au răbdare vor întreba ce recomanda restaurantul, astfel am ajuns să mâncăm cele mai oribile paste, grețoase, la un supra preț. Pentru 89 lei o porție de paste te aștepți sa mănânci ceva bun, tradițional sicilian, în schimb fix niște porcării necomestibile.
Plata cu cardul este imposibilă, plus că nota e adusă pe un bon cu inscripția La doi pași, pe spate 😂 dacă ceri bon fiscal sau factură, cred că te dau afară.
Dacă, cumva, vrei să te duci la baie, ai nevoie de servețele și săpun de acasă, că acolo găsești doar dezinfectant 😂.
„Localul este frumos aranjat si atmosfera este placută. Din păcate, mâncarea lasă de dorit, în primul rând servirea ( pentru prețurile pe care le practică, nu te aștepți să primesti sosul curs pe vas ). Rețeta de pasta al forno nu a fost respectată, adică nu este cea originală (ceea ce m-a mirat este că au pus ricotta, care nu avea nici o legatură). Să nu mai spun că nici rețeta de ragu nu era ce trebuia să fie, părea ceva făcut pe repede înainte și îi lipseau ingrediente importante. Există multe alte localuri în București care nu sunt atât de mediatizate, dar se manancă cu mult peste.
Ideea restaurantului e interesantă, însă execuția lasă de dorit. Igiena nu corespunde standardelor, iar raportul preț- calitate nu este deloc satisfăcător. Susțin afacerile de familie, dar un copil de sub 10 ani nu ar trebui să lucreze într-un restaurant.”
„Pro: amenajarea locație
Contra:
– servire și organizare anapoda
– mâncare foarte scumpă pentru ce oferă
– un meniu imens de obicei înseamna că mâncarea nu va fi gustoasă. S-a confirmat.
-nu mergea sau nu le funcționa POS-ul
-ulei de măsline, sare, piper lipsă de pe masă.
-salata cu câteva firimituri de somon și brânză , salata iceberg, capere – 45lei
-bruschetta cu porcini – 2 sferturi mici de ciabatta veche ca gust, cu porcini cu un sos cam grețos – 25lei.
– caponata – 39lei – o tacană rece legume fără gust de legume.
– limonada de casă 200ml – un sirop lungit cu apă și un strop de lămâie – 15lei
-păhărele nespălate cum trebuie;
-focacia nefăcut la mijloc.
Nu recomand acest restaurant, nu merita ca timp, bani, și energie.”, sunt câteva dintre recenziile lăsate de clienți.
VEZI ȘI: Mirela Vaida pleacă de la Antena 1, după scandalul cu Amalia Bellantoni? „Nu mai pot”